Oslomyntgalleri.no Nettbutikk Kontakt Auksjon Nyheter Om oss Oppnådde priser Nåværende bud .
Help

Løse et problem / FAQ

Hvis problemet ikke er adressert under, vennligst kontakt oss.

Q. Hvordan kan jeg gjenopprette et tapt eller glemt passord?
A. Send deg selv en tilbakestilling av passord via e-post.

Fra innloggingssiden velger du Glemt passord?
Skriv inn din e-postadresse som er tilknyttet kontoen din og klikk på [Send] -knappen.
Sjekk e-posten. Hvis e-posten ikke kommer fram i innboksen din bør du sjekke din søppelpost eller spamfilter.
Klikk på linken reset i e-posten.
Velg et nytt passord.

Q. Hvordan endrer jeg passordet mitt?
A. Du kan endre passordet ditt til enhver tid.

Når du er innlogget, kan du gå til "Min konto".
Fra menyen til venstre, velg "Konto> Passord."
Skriv inn ditt nåværende passord.
Velg ditt nye passord.
Lagre endringene ved å klikke på [Endre passord] -knappen.

Q. Hvorfor mottar jeg ikkenoen e-poster?
A. Hvis du ikke får forventet e-post, kan du sjekke følgende:

Sjekk din søppelpost mappen eller spam-filter for de manglende e-poster.
Sørg for at din e-postadresse, i kontoinnstillingene, er skrevet inn riktig.
Kontroller at e-postklienten, for eksempel Outlook, er ikke i "offline" modus.
Hvis du bruker en POP3-tilkobling for å hente e-post, må du bekrefte at e-postene ikke ble lastet ned til en annen datamaskin.
     Hvis du fortsatt ikke mottar e-postene våre, vennligst kontakt oss.

Q. Hvordan kan jeg endre e-postadressen knyttet til min konto?
A. Du kan endre din e-postadresse ved å endre på dine opplysninger under "Min konto".

Q. Hvorfor får jeg en advarsel om at min valgte brukernavn er ugyldig?
A. Hver bruker må velge et brukernavn for kontoen sin. Brukernavnet kan bare inneholde bokstaver, tall, understrek og bindestrek. Vi anbefaler å skifte ut alle [mellomrom] med enten en understreking eller bindestrek.

Feil: MITT Brukernavn
Riktig: MITT-brukernavn
Riktig: MITT_Username
Eller, står det at brukernavnet valgt er allerede i bruk.

Brukernavn er unikt. To brukere kan ikke dele samme brukernavn. Hvis du får en melding under registreringen at brukernavnet ditt er allerede i bruk, må du velge et annet brukernavn.

Q. Hvorfor står det at e-postadressen min er allerede i bruk?
A. Hvis du får en melding om at e-postadressen din er allerede i bruk når du oppretter en konto, noe som betyr at du allerede har opprettet en konto hos oss på et tidspunkt. Hvis du ikke husker påloggingsinformasjonen, vennligst skriv din e-postadresse til glemt passord skjemaet og du vil være i stand til å tilbakestille passordet og logge inn på kontoen din.